Over Liloomi
Ja, Liloomi is een abonnement. Met geplande navullingen zorgen we ervoor dat je niet plotseling zonder schoonmaakproducten komt te zitten en weer wegwerpplastic moet kopen in de supermarkt. Bij je eerste bestelling kun je bepalen hoe vaak je navullingen wilt ontvangen - bijvoorbeeld maandelijks of twee-maandelijks. We raden een navulcyclus aan, afhankelijk van de grootte van je huishouden. Natuurlijk weten we dat het verbruik van het product ook kan variëren - we maken tenslotte allemaal soms meer en soms minder schoon. Daarom kun je je bestellingen flexibel beheren in je klantaccount door producten toe te voegen of te verwijderen of de leveringsdatum te wijzigen. We sturen je ook op tijd een e-mail wanneer de volgende levering is gepland - zodat je voldoende tijd hebt om je bestelling te verwerken.
Bij de aankoop van de starter set ontvang en betaal je onze herbruikbare flessen en containers eenmalig. Je ontvangt ook onze poeder-navullingen, die vanaf nu regelmatig naar je worden verzonden. Je kunt elk individueel product afzonderlijk beheren in je klantaccount: bijvoorbeeld de leveringscyclus of levertijd opnieuw bepalen, het aantal wijzigen of producten verwijderen. Bovendien ontdek je ons volledige productassortiment en kun je op elk moment nieuwe navullingen toevoegen.
Je kunt onze herbruikbare flessen en containers binnen 30 dagen aan ons retourneren als je niet tevreden bent met je Liloomi-producten. Je krijgt dan je geld terug. Zorg ervoor dat je containers in goede staat zijn, leeg en schoon, en verpak ze veilig. Neem eenvoudigweg contact op met onze klantenservice en wij regelen je retourlabel. Nu hoef je alleen nog maar je producten in te pakken, het retourlabel erop te plakken en het pakket naar een van onze bezorgpartners te brengen. Zodra we de retourzending hebben ontvangen, verwerken we je terugbetaling.
Mijn klantaccount
Na je eerste bestelling ontvang je een e-mail om je eraan te herinneren je persoonlijke account aan te maken. Daar kun je op elk moment inloggen en het menu-item "Bestellingen beheren" selecteren. Daar kun je al je productabonnementen in één oogopslag zien en individueel bewerken.
Je kunt alle productbestellingen beheren in je klantaccount - bijvoorbeeld met betrekking tot de volgende leverdatum of je leveringsinterval. Als je nog geen nieuwe producten nodig hebt, kun je ook je volgende bestelling overslaan.
In je klantaccount selecteer je de datum waarop je je volgende bestelling wilt ontvangen. Er wordt in de tussentijd niets geleverd.
Als je een product niet meer wilt ontvangen, kun je op elk moment het productabonnement annuleren in je klantaccount.
Ja, natuurlijk! Je hebt toegang tot al onze producten via je klantaccount. Je kunt op elk moment meer of nieuwe producten toevoegen aan je abonnement en ook bepalen hoe vaak je ze wilt ontvangen. Je kunt ook onze eenmalige items (zoals flessen of potten) selecteren en toevoegen aan je volgende zending.
Je kunt je volgende bestelling bewerken tot 23:59 uur de avond voor de verzenddatum. We sturen je ook een herinneringsmail 3 dagen van tevoren, zodat je op tijd de gewenste wijzigingen kunt aanbrengen.
We sturen je altijd 3 dagen van tevoren een herinnering per e-mail voordat je volgende levering wordt verzonden. Dit geeft je genoeg tijd om je bestelling te verwerken.
Je kunt je bezorgadres beheren in je klantaccount. Als je het adres wijzigt vóór 23:59 uur de dag voor je aankomende verzenddatum, wordt de wijziging al toegepast.
Ja. In je klantaccount vind je alle producten die je tot nu toe hebt besteld, evenals je inactieve abonnement, dat je op elk moment kunt reactiveren.
Levering
Je kan je bezorgadres beheren in je klantenaccount. Als je het adres wijzigt vóór 23:59 uur de dag vóór de volgende verzenddatum, dan geldt de wijziging al voor die verzending.
In je klantenaccount kan je voor elk product de gewenste volgende bezorgdag opgeven.
Als je bestelling onderweg is, krijg je van ons een verzendbevestiging per e-mail. Daarin staat een link die je kan gebruiken om de bezorgstatus van je bestelling te bekijken.
Als je bezorging te laat is, raden we je aan om deze eerst te volgen met behulp van de link in onze verzendbevestiging. Als de leveringstermijn is verstreken en je hebt je bestelling nog niet ontvangen, laat het ons dan weten op hello@liloomi.nl . Wij zullen dan contact opnemen met de relevante logistieke partner om het probleem voor je op te helderen.
In Nederland is de verzending gratis vanaf een bestelwaarde van € X,- Voor bestellingen onder € X,- rekenen wij € X,-.
Wij ondersteunen onze logistieke partner door de CO2-uitstoot veroorzaakt door transport te compenseren door te investeren in klimaatbeschermingsprojecten.
In dat geval kun je het beste zo snel mogelijk contact met ons op nemen zodat we een oplossing voor je kunnen vinden.
Betaling
Je betaalt voor je eerste bestelling direct. Daarna maken wij een factuur op de verzenddatum van je volgende bestelling. De betalingstermijn past zich altijd aan aan de bezorgdatum die je hebt gekozen. Als je wijzigingen aanbrengt in je bezorgdatum, dan wordt ook de betalingsdeadline dienovereenkomstig uitgesteld.
Als je je creditcardgegevens of betalingsmethode wilt bijwerken, kan je dit doen in je klantenaccount onder "Betalingsmethode".
Telkens wanneer een bestelling is verwerkt, ontvang je een e-mail met een bestelbevestiging. Daarin vind je ook een link om je factuur te downloaden.
kortingsbonnen
Je kunt je kortingsbon of -code eenvoudig invoeren in de laatste stap van het bestelproces.
Je kunt kortingsbonnen of -codes toepassen op al je productabonnementen in je klantaccount.
Als je meerdere kortingsbonnen hebt om uit te kiezen, kun je er helaas maar één kiezen. We kunnen slechts één kortingsbon per bestelling accepteren.
Hier kunnen verschillende redenen voor zijn. Is je code niet meer geldig of heb je een typfout gemaakt? Let goed op spaties, symbolen en hoofdletters. Of heb je al een andere kortingsbon/code ingevoerd? Helaas kunnen we slechts één code per bestelling accepteren. Let ook op dat sommige kortingscodes alleen gelden voor nieuwe klanten. Bestel je voor de eerste keer of ben je een bestaande klant? Controleer indien nodig de cookie-instellingen van je browser en wis de cache indien nodig. Als je onze website eerder hebt bezocht, kan deze informatie zijn opgeslagen, zodat je bijvoorbeeld niet meer als nieuwe klant wordt beschouwd. Als je nog steeds hulp nodig hebt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder!
Controleer of je kortingsbon een vervaldatum heeft en of je deze binnen de geldigheidsperiode inwisselt. Kortingsbonnen kunnen slechts één keer worden gebruikt. Als je meer vragen hebt over kortingsbonnen of hulp nodig hebt bij het inwisselen ervan, neem dan contact op met onze klantenservice.
Retouren
Je kunt onze herbruikbare flessen en containers binnen 30 dagen aan ons retourneren als je niet tevreden bent met je Liloomi-producten. Je krijgt dan je geld terug. Zorg ervoor dat je containers in goede staat zijn, leeg en schoon zijn, en verpak ze veilig. Neem contact op met onze klantenservice en we regelen je retourlabel. Nu hoef je alleen nog maar je producten in te pakken, het retourlabel erop te plakken en het pakket bij een van onze bezorgpartners af te geven. Zodra we de retourzending hebben ontvangen en goedgekeurd hebben, zullen we je terugbetaling verwerken.
Zodra we je retourzending hebben ontvangen, goed gekeurd en verwerkt, hebben we tot 10 werkdagen nodig om je geld terug te storten.
Producten
Ja, onze producten zijn veganistisch. Ze bevatten geen dierlijke ingrediënten of bijproducten.
Ja, onze producten worden niet op dieren getest. Er wordt geen dierproeven uitgevoerd, noch tijdens de productie, noch op het eindproduct.
Ja, onze formules zijn volledig vrij van microplastics.
Met onze producten zetten we ons in voor het verminderen van wegwerpplastic in het dagelijks leven. Naast onze poeder navullingen en kraanwater, heb je slechts één fles nodig, die je steeds opnieuw kunt vullen. We letten nauwlettend op de samenstelling van onze ingrediënten en zorgen er vooral voor dat zoveel mogelijk ingrediënten van natuurlijke oorsprong zijn. Bovendien zijn onze formules zeer geconcentreerd, waardoor minder product nodig is om geweldige resultaten te behalen. Onze poederzakjes zijn klein en handig - dit bespaart verpakkingsmateriaal. Daarnaast worden de CO2-uitstoot van transport verminderd.
In principe bevatten onze producten geen allergenen. Als een van onze geuren een allergene stof bevat (bijv. linalool), noteren we dit uiteraard op de verpakking.
Onze schoonmaakproducten zijn veilig te gebruiken rond huisdieren en op oppervlakken waarmee huisdieren in contact komen. We raden aan om altijd de instructies op de verpakking op te volgen en de gebruikelijke voorzorgsmaatregelen te nemen bij het gebruik van schoonmaakmiddelen. Als een grote hoeveelheid van een van onze producten in contact komt met de huid of vacht van jouw huisdier, was het dan grondig met water. Neem contact op met een dierenarts als jouw huisdier het product inslikt.
Deze waarschuwing is vereist door de EU-wetgeving voor geconcentreerde zepen en reinigingsmiddelen. Omdat onze poederformule zo geconcentreerd is, valt deze onder deze wet en moet worden verklaard. De poeder is echter bedoeld om in water op te lossen. De resulterende spoeling heeft een veel lagere concentratie en wordt daarom niet als gevaarlijk geclassificeerd. De waarschuwing verwijst naar het zeer onwaarschijnlijke scenario dat grote hoeveelheden van het zuivere, onopgeloste poeder in de watercyclus terechtkomen – bijvoorbeeld bij industriële ongevallen.
Verpakking
Onze verzenddozen zijn gemaakt van papier, net als de beschermende elementen voor de flessen. De zakjes voor het poeder zijn ook van papier, maar van een speciaal soort dat beschermt tegen vocht. Al deze papieren elementen zijn 100% recyclebaar.
Onze plastic flessen zijn gemaakt van 100% gerecycled PET (polyethyleentereftalaat), vandaar dat ze groen van kleur zijn. PET is 100% recyclebaar. Sommige van onze flessen zijn van glas en onze potten zijn van staal - beide geweldige alternatieven voor plastic. De pomp- en spraykoppen zijn gemaakt van PP (polypropyleen). Al onze flessen en potten zijn gemaakt om lang mee te gaan.
Stuur ons dan een e-mail naar hello@liloomi.nl en we helpen je graag met jet vraag.
Telefoon: +49 302 0847 6035
Facebook: @liloominl
Instagram: @liloominl